forum.nowasol.org - niezależne forum nowosolskie

Nowa Sól => Aktualności => Wątek zaczęty przez: admin w Niedziela, 30/12/07, 23:42:50

Tytuł: REGULAMIN
Wiadomość wysłana przez: admin w Niedziela, 30/12/07, 23:42:50
Korzystając z tego forum godzisz się na przestrzeganie zasad tu obowiązujących..  Złamanie ich może spowodować wyciągnięcie konsekwencji włącznie z zablokowaniem dostępu, skasowaniem konta i powiadomieniem odpowiednich władz (w przypadku naruszenia prawa obowiązującego na terytorium RP).

1. Pisz zawsze na temat. Twoja wypowiedź powinna być sensowna i pasować do podforum, w którym została umieszczona.

2. Jeżeli zakładasz nowy wątek - jego temat (tytuł) powinien być krótki i adekwatny do treści wiadomości.

3. Zanim odpowiesz, zastanów się czy rzeczywiście masz coś do powiedzenia, a Twoja odpowiedź wniesie coś nowego do tematu. Posty w stylu: "to samo co poprzednicy", "ja też", "racja" albo ":)" będą kasowane.

4. Nie prowokuj i nie atakuj nikogo swoimi wypowiedziami. Teksty obrażliwe dla innych użytkowników forum będą usuwane. Traktuj innych uczestników tak, jak sam chciałbyś być traktowany.

5. Nie pisz wyłącznie WIELKIMI LITERAMI.

6. Uwagi o błędach ortograficznych czy interpunkcyjnych, oraz wszelkie słowne utarczki załatwiaj listami prywatnymi.

7. Jeżeli Twój post jest skierowany tylko do jednej osoby lepiej wysłać jej prywatną wiadomość lub e-mail.

8. Posty zawierające nieuzasadnione wulgaryzmy, propagujące narkotyki, obrażające inne osoby, inne narodowości, religie, rasy ludzkie, zawierające informacje obarczające niesprawdzonymi zarzutami inne osoby, przyczyniające się do łamania praw autorskich, zawierajace dane osobowe i teleadresowe bez zgody ich właścicieli, adresy do stron zawierających pornografię, nielegalne oprogramowanie itp. będą kasowane bez dalszego informowania autora.

9. Administratorzy i moderatorzy mogą zamykać wątki, edytować i usuwać posty (jeżeli naruszają regulamin tego forum, zasady dobrego wychowania i netykiety lub przepisy prawa obowiązującego na terytorium RP) oraz przenosić je na inne, bardziej odpowiednie podfora.

10. Forum jest dla Was. Żebyście mieli gdzie się wyżalić, zasięgnąć języka, pomóc bliźniemu i tak dalej.. Plucie jadem i szerzenie nienawiści nie będą tolerowane.

11. Wszelkie KONSTRUKTYWNE uwagi są mile widziane.
Tytuł: Odp: REGULAMIN
Wiadomość wysłana przez: de facto20 w Niedziela, 19/07/09, 08:31:05
Jakiś czas temu można było dodać fotkę, logo. To się chyba zmieniło, czy ja nie dowidzę?  :<

Pozdrawiam Ira [de facto20]    :>
Tytuł: Odp: REGULAMIN
Wiadomość wysłana przez: ef w Niedziela, 19/07/09, 11:11:51
Dodawanie fotek jest dla zarejestrowanych i _zalogowanych_ użytkowników  :E

Pozdrawiam.
stomatolog nowa sól
Kompleksowa rejestracja pojazdów, tłumaczenia, akcyza
Ubezpieczenia Zielona Góra
Akcyza za auto, akcyza przez internet